Frakt


Leveranstid

För lagervaror är normal leveranstid från Moio Store 2-3 arbetsdagar Vid hög belastning, såsom vid en kampanj, Sale  eller liknande kan leveranstiden förlängas något. Vi reserverar oss för fel i lagersaldot och ibland kan det hända att någon av de varor som du beställer inte finns i lager och blir restnoterad. Detta beror då på att varan då ej finns i lager eller att leveransen är försenad. Det skickas då ett mail till dig inom 5 dagar med information om ny leveranstid.

Fraktsätt

Inom Sverige skickar Moio Store dina varor med DHL. Alla leveranser till ombud SMS aviseras, var därför noggrann när du anger ditt mobilnummer. När du fått en avisering via SMS, brev eller via e-post finns dit paket att hämtas ut hos anvisat ombud. Ta med dig sändningsnumret, ev. PIN-kod samt din legitimation. Paketet ligger kvar hos ombudet i 14 dagar därefter sickas paket tillbaka till Moio Store, lär mer om detta under outlösta paket nedan.

Fraktpris

vid produkter som är skrymmande- sänd Mail : 

info@moiostore.se

Till Ombud 69 kr

Hämta hos Moio Store 0 kr

Betalning

Vi tar emot Kort och Klarna

Betala med Swish på 1232084747

OBS!! observera att du måste FYLLA I din mailadress el telefonnummer vid ordern - för att kunna nå er vid leverans!!

Ångerrätt

Du som kund står för returfrakten. Returen får ej ske som postförskott eller efterkrav. Om varan skadas eller kommer bort då du återsänder den är du som kund betalningsansvarig.

Du ansvarar för att varan återkommer till oss i ursprungligt skick. Varan ska skickas tillbaka oanvänd, i oförändrat skick, i originalemballage och med alla lappar kvar. Tänk på att packa varan väl vid försändelsen.

På Moio Store har vi 8 dagars ångerrätt.

 

Varan skickas till:

Moio Store, Kasernhöjden 10, 65339 Karlstad

Reklamation

Om din vara skulle vara felaktig, skicka alltid ett mail först till Info@moiostore.se och förklara vad som är fel. Vi ger dig instruktioner så vi snabbt kan åtgärda felet som uppstått.

Felaktig vara ska inom 1 dag från det datum paketet hämtats från ditt ombud meddelas oss via mail. Vid retur ska varan paketeras väl, om varan skadas eller kommer bort då du återsänder den är det du som kund som är betalningsansvarig.